Φλάντζα για το καπάκι βαλβίδων
Οι φλάντζες αποτελούν βασικό συστατικό κάθε κινητήρα. Αυτά τα μικρά αλλά ισχυρά εξαρτήματα χρησιμεύουν ως φράγμα μεταξύ δύο επιφανειών, διασφαλίζοντας ότι τα υγρά και τα αέρια δεν διαφεύγουν και ότι δεν εισέρχονται μολυσματικοί παράγοντες. Μια κρίσιμη περιοχή όπου χρησιμοποιούνται συχνά φλάντζες είναι το καπάκι βαλβίδων.
Το καπάκι βαλβίδων είναι ένα κρίσιμο εξάρτημα του κινητήρα. Καλύπτει τις βαλβίδες και τους βραχίονες του εκκενωτή και εμποδίζει τη διαρροή λαδιού από τον κινητήρα. Οι φλάντζες από το καπάκι των βαλβίδων είναι η στεγανοποίηση που εμποδίζει τη διαρροή λαδιού από το μπλοκ του κινητήρα, ενώ επιτρέπει την αφαίρεση του καλύμματος βαλβίδων για σέρβις. Με την πάροδο του χρόνου, η φλάντζα για το καπάκι βαλβίδων μπορεί να φθαρεί και να αρχίσουν να διαρρέουν λάδια. Όταν συμβαίνει αυτό, είναι σημαντικό να αντικαταστήσετε τις φλάντζες το συντομότερο δυνατό.
Φλάντζα για το καπάκι βαλβίδων
Μια στεγανή φλάντζα για το καπάκι βαλβίδων που παρουσιάζει διαρροή μπορεί να προκαλέσει τη σταγόνα λαδιού στην καυτή πολλαπλή εξαγωγής, δημιουργώντας κίνδυνο πυρκαγιάς. Μπορεί επίσης να οδηγήσει σε απώλεια λαδιού, η οποία μπορεί να προκαλέσει ζημιά στον κινητήρα, αν αφεθεί ανεξέλεγκτη. Η αντικατάσταση μιας φλάντζας καλύμματος βαλβίδας είναι μια απλή διαδικασία που μπορεί να ολοκληρωθεί σε λίγες ώρες με τα κατάλληλα εργαλεία και κάποια μηχανική τεχνογνωσία.
Το πρώτο βήμα είναι να αφαιρέσετε την παλιά φλάντζα και να καθαρίσετε τις επιφάνειες από το καπάκι των βαλβίδων και του μπλοκ κινητήρα. Αυτό είναι σημαντικό για να διασφαλιστεί ότι η φλάντζα θα σφραγίσει σωστά. Αφού καθαριστούν οι επιφάνειες, μπορεί να τοποθετηθεί η νέα φλάντζα. Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε τη σωστή φλάντζα για τον κινητήρα σας, καθώς διαφορετικοί κινητήρες απαιτούν διαφορετικές φλάντζες.
Η φλάντζα θα πρέπει να τοποθετηθεί στο καπάκι βαλβίδων και το καπάκι μπορεί στη συνέχεια να χαμηλώσει προσεκτικά πάνω στο μπλοκ του κινητήρα. Οι βίδες που συγκρατούν το κάλυμμα βαλβίδας στη θέση του θα πρέπει να σφίγγονται σταδιακά και σε σταυρωτό μοτίβο για να διασφαλιστεί ότι το κάλυμμα κάθεται ομοιόμορφα. Μόλις σφίξουν οι βίδες, ο κινητήρας μπορεί να τεθεί σε λειτουργία και να ελεγχθεί για διαρροές.